خرید آرد گندم کامل

خرید آرد گندم کامل

خرید آرد گندم کامل

 آرد گندم کامل یک آرد منحصر به فرد که مهم ترین عامل تفاوت آن با بقیه آرد ها، جدا نشدن اجزای گندم از آرد میباشد. به همین دلیل نام گذاری آرد کامل گندم گزینه مناسبی برای این آرد میباشد!! برای خرید آرد کامل گندم با مشاوران ما در تماس باشید.

کاربرد آرد گندم کامل

خرید آرد گندم کامل

چوب شور

خرید آرد گندم کامل

ماسک ضد آکنه

خرید آرد گندم کامل

بسکوئیت سبوس دار

خرید آرد گندم کامل

کیک های اسفنجی

خرید آرد گندم کامل

نان سبوس دار

انواع محصولات ما

آرد ماکارونی

جهت خرید آرد گندم کامل با کیفیت بالا با ما تماس بگیرید

تفاوت آرد کامل گندم با سایر آرد ها

آرد گندم کامل چگونه متفاوت از سایر آرد ها میشود؟! آرد کامل گندم شامل تمامی اجزای گندم از جمله (اندوسپورم یا همان مغز، جوانه پنهان و سبوس) میباشد؛ که تمامی این اجزا از آرد جدا نمیشود و در آرد باقی می ماند. سبوس موجود در آرد از تکامل گلوتن جلوگیری کرده و به همین سبب آردی با میزان سنگینی بیشتر نسبت به سایر آرد ها حاصل میشود.

خواص آرد گندم کامل

  • دارای پروتئین بالا
  • دارای گلوتن بالا
  • دارای ویتامین های A، B، C و E
  • دارای فیبر بالا
  • دارای مواد معدنی و آنتی اکسیدان
خرید آرد گندم کامل
خرید آرد گندم کامل

آیا آرد کامل گندم را میتوان جایگزین کرد؟!

آرد کامل گندم بافتی جوییدنی تری نسبت به ارد های معمولی دارد!! استفاده از آرد ذکر شده در انواع دستور عمل های غذا، شیرینی، کیک و… همیشه بهترین گزینه میباشد و نتیجه برتر را حاصل میشود، اما گاهی اوقات استفاده از آرد جایگزین تاثیر بسزایی ندارد و میتوان آرد کامل گندم را جایگزین آرد معمولی کرد. همچنین اگر دستور عمل هایی مانند نان و خمیر پیتزا مد نظر شماست استفاده از آرد کامل گندم نتیجه خوبی میدهد.

فواید آرد گندم کامل

مفید برای استخوان ها : در آرد گندم کامل فسفر بسیاری وجود دارد و به عبارتی  این آرد غنی از فسفر است و همه ما میدانیم که فسفر چقدر ارز بالایی برای تقویت و استحکام استخوان ها دارد. از این رو این آرد برای استخوان ها بسیار مفید است.

دیابت : این آرد سرشار از منیزیم نیز است و با کاهش مقاومت به انسولن پاسخ به انسولین را بهبود میبخشدو در نتیجه باعث کاهش قند خون میشود.

تقویت هضم : فیبر کمک زیادی به دستگاه گوارش و هضم غذا میکند و همه ما میدانیم که این ماده چه تاثیراتی در سلامت گوارش دارد. و به همین دلیل این آرد با دارا بودن فیبر زیاد باعث آسانی هضم غذا میشود.

خرید آرد گندم کامل

خرید آرد کامل گندم
با کیفیت بالا

5/5 - (1 امتیاز)

تماس با ما

با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم. ما تلاش می کنیم در 24 روز در روزهای کاری به تمام سوالات پاسخ دهیم.