فروش عمده آرد نول

فروش عمده آرد نول

فروش عمده آرد نول با قیمت مناسب

شرکت جوانه میل سعی در تولید بهترین آرد با انتخاب بهترین گندم را دارد. ما  با استفاده از دستگاه های به روز و با بهترین فناوری ، انواع آرد را تولید می کنیم.جهت کسب اطلاعات بیشتر برای فروش عمده آرد نول میتوانید با ما در ارتباط باشید.

فروش عمده آرد نول برای تولید محصولات زیر

فروش عمده آرد نول

پاستا

فروش عمده آرد نول

ماکارونی

فروش عمده آرد نول

بیسکوییت

فروش عمده آرد نول

شیرینی

فروش عمده آرد نول

کیک

انواع محصولات ما

فروش عمده آرد نول
فروش عمده آرد نول
فروش عمده آرد نول
فروش عمده آرد نول
فروش عمده آرد نول
فروش عمده آرد نول

فروش عمده آرد نول

آرد نول از نظر کیفی انواع مختلفی دارد و همه ی خریداران به دنبال تهیه ی مرغوب ترین آرد نول برای پخت انواع فرآورده های قنادی و… می باشند.
این آرد در قنادی، کیک‌پزی ، شیرینی‌پزی،کارخانجات کیک ،خمیر پیتزا، حلوا ، کلوچه، بیسکویت و… استفاده می‌شود. فروش عمده آرد نول یکی از خدمات جوانه میل میباشد، برای خرید آرد نول و خرید آرد گندم کامل با ما تماس حاصل فرمایید.

کیفیت آرد نول

  • آرد نول در درجه بندی هایی با کیفیت های گوناگون به فروش می رسد.
  • کیفیت آرد نول در کارخانجات تولید کننده این آرد با یکدیگر متفاوت می باشد.
  • آرد نول از بافت یکنواخت و دانه بندی ریز و نرم برخوردار می باشد.
  • آرد نول به دلیل یکنواخت بودن بافتش، باعث پخت بهتر انواع شیرینی می شود.
  • آرد نول بهترین گندم داخلی و خارجی تهیه شده و پروتئین بالایی هم دارد.
فروش عمده آرد نول
فروش عمده آرد نول

مراحل تهیه آرد نول

برای تهیه آرد نول  اول باید گندم را آسیاب کرده و تبدیل به آرد می کنند. مرحله دوم آرد به دست آمده را سبوس گیری میکنند تا درصد سبوس آرد را به صفر نزدیک می کنند. این آرد به دست آمده بافتی نرم بافت نرم با حالت پذیری زیاد که برای انواع شیرینی پزی بسیار مناسب می باشد. خبر خوب!! فروش عمده آرد نول با قیمت زیر بازار در سایت جوانه میل😍 همین حالا ثبت سفارش کن!!

خرید آرد نول
با کیفیت بالا

مزایای آرد نول

  1. پروتئین: این آرد سرشار از پروتئین میباشد. دانه های گندم آسیاب شده تبدیل به آردی با کیفیت میشوند که میزان پروتئین این آرد تقریبا ۸% تا ۱۲% میباشد و انتخاب خوبی برای ورزشکاران و کسانی که به سلامتی خود اهمیت میدهند نیز، میباشد.
  2. بافت یکنواخت: این آرد از گندم های سخت و نرم تهیه میشود و در طی فرآیند تولید این محصول این دانه ها کاملا آسیاب شده و تبدیل به آردی نرم، سبک، با بافتی یکنواخت میشود.
  3. گلوتن بالا: این آرد به دلیل پروتئین بالا، گلوتن بالایی نیز دارد. گلوتن بالا دلیل اصلی کیفیت نان، شیرینی، و… شما میباشد.
  4. خمیر مایه مرغوب: آرد نول به ذلیل پروتئین بالا قابلیت  پف کردن و مخلوط با خمیر مایه را به خوبی دارد و به همین دلیل در اکثر شیرینی ها از این آرد استفاده میشود.


حال یکی از سولاتی که در ذهن ما نقش میبند این است که از کجا آرد نول را خریداری کنیم؟ شرکت جوانه میل مفتخر است که فروش عمده آرد نول را با قیمت مناسب تحت پوشش دارد. برای ثبت سفارش و خرید عمده آرد نول با ما  در تماس باشید.

فروش عمده آرد نول

مقایسه آرد نول و آرد گندم!!

آرد نول و آرد گندم دو نوع آرد هستند که تفاوت‌های مهمی در ترکیب و استفاده‌ی آن‌ها وجود دارد:

1. منبع:

– آرد نول: این نوع آرد از دانه‌های مخصوصی به نام “نول” تهیه می‌شود. نول یک گیاه گندمی خاص است که دانه‌های آن دارای ترکیبات خاصی هستند و آرد نول از این دانه‌ها تهیه می‌شود.
– آرد گندم: از دانه‌های گندم معمولی تهیه می‌شود، که گندم یکی از مهمترین گیاهان غلات جهان است و آرد گندم از دانه‌های این گیاه تولید می‌شود.

 

2. ترکیبات:

– آرد نول: دانه‌های نول دارای ترکیبات مختلفی نسبت به گندم معمولی هستند. آرد نول ممکن است دارای مقادیر بیشتری از مواد مغذی مثل پروتئین، فیبر، و ویتامین‌ها باشد.
– آرد گندم: آرد گندم نیز دارای مواد مغذی مهمی مثل پروتئین، کربوهیدرات و ویتامین‌هاست، اما ترکیبات آن با آرد نول متفاوت است.

 

3. کاربردها:

– آرد نول: معمولاً در تهیه نان و محصولات نانوایی مختلف استفاده می‌شود. همچنین ممکن است در تهیه غذاهایی که به دنبال افزایش میزان پروتئین و فیبر هستند، مورد استفاده قرار گیرد.
– آرد گندم: آرد گندم یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه در تهیه نان، کیک، پختن سفیده و سایر محصولات نانوایی است. این نوع آرد برای بیشتر غذاهای نانوایی و شیرینی‌پزی مناسب است.

در نتیجه، تفاوت اصلی بین آرد نول و آرد گندم در منبع تهیه و ترکیبات آن‌ها است، و هرکدام ممکن است در کاربردهای مختلف آشپزی مورد استفاده قرار گیرند.

فروش عمده آرد نول یکی از خدمات مهم سایت شرکت جوانه میباشد. در این شرکت شما قادر به خرید یکی از با کیفیت ترین آرد نول های بازار خواهید بود.

5/5 - (4 امتیاز)
نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم. ما تلاش می کنیم در 24 روز در روزهای کاری به تمام سوالات پاسخ دهیم.